Cvičenia

CVIČENIA PRE DETI

BABYfun

Cvičenia pre deti od 12 mesiacov do 3 rokov

Základom lekcie sú rôzne cvičenia plné pohybu, hier, detských piesní a riekaniek. Cvičíme na fitloptách, pracujeme so senzomotorickými pomôckami  a rozvíjame jemnú a hrubú motoriku. Cvičeniami podporujeme pevné svalstvo, správne návyky v skokoch, odrazoch a venujeme sa prevencii plochým nôžkam a vpadnutým členkom. Prirodzene formou hry rozvíjame rečovú a rozumovú oblasť. V skupine pracujeme s ohľadom na špecifiká, potreby a možnosti daného veku detí. V neposlednom rade rozvíjame aj sociálne zručnosti, dieťa je v kolektíve iných detí, rešpektuje lektora ako novú autoritu, prispôsobuje sa tempu skupiny, čo pomáha v príprave na nástup do škôlky. Rodič sa aktívne podieľa na cvičení, podporuje a pomáha dieťaťu, čím sa medzi nimi upevňuje dôležitá väzba.

ZDRAVÉ NôŽKY

Hravé, rehabilitačné cvičenie pre deti od 3 – 6 rokov

Hravou formou precvičíme chodidlá detí pre ich správny vývoj. Ploché nohy, vpadnuté členky je v dnešnej dobe častým problémom detí. Samozrejme okrem ortopedických topánok je nevyhnutné aj cvičenie nožičiek, preto pomocou zábavných cvičení a rôznych balančných a senzomotorých pomôcok spevňujeme svaly celého tela a hlavne chodidiel.

Počas kurzu si deti osvoja návyky, ktoré môžu hravo využívať aj doma.

Kurz je určený pre deti od 3-6 rokov a maximálny počet detí v skupine je 10.

MOVE4KIDS

Športová príprava pre deti od 4 – 12 rokov 

Predstavuje súbor atletických a gymnastických tréningov zameraných na všestranný rozvoj pohybového systému detí. Tréningy sú postavené na 4 základných pilieroch – zábava, rýchlosť, koordinácia a sila. Naším cieľom sú funkčné svaly, pevné kosti, mobilné a zastabilizované kĺby – čo vedie k upevňovaniu zdravého vývinu, zlepšeniu držania tela a vytvoreniu optimálnych pohybových vzorov Vašich detí.

BALET

pre deti od 4 rokov 

Balet je prekrásne tanečné umenie. Je vznešený, elegantný. Učí trpezlivosti, zodpovednosti a zároveň podporuje cieľavedmosť, ohybnosť, silu, výdrž, pohybové a tanečné zručnosti. Rozvíja cit k umeniu a dáva základ v podstate k ďalším tancom a pohybu. Baletné pozície tvarujú a spevňujú práve tie svaly chrbta, ktoré zaťažuje dlhé sedenie, napríklad ochabnuté lopatky a krčné svalstvo, keď má dieťa nesprávne návyky pri sedení. Balet je úžasná voľba aj vtedy, ak máte doma malé princezné, ktoré si užívajú všetky pekné veci okolo tancovania, od šatočiek až po potlesk ocka a mamy.

CVIČENIA PRE DOSPELÝCH

FIT DANCE

Ide o tanečný kardio tréning plný skvelej hudby a dynamiky. Originálne aj známe choreografie, rôzne krokové variácie a tanečné hitovky dávajú hodine Fitdance ten správny šmrnc. Fitdance ponúka prepojenie zdravého pohybu, tanca a zábavy. Cieľom je, aby si každý hodinu maximálne užil, poriadne si zatancoval, odreagoval sa, zapotil a odišiel domov so skvelou náladou. Pri tanečnom pohybe si formujete celé telo a zapájate všetky svaly. Nie je dôležité sa pohybovať presne ako inštruktorka – každý máme svoje tempo a svoj štýl. Dôležité je, aby ste sa pritom cítili príjemne a aby cvičenie zanechalo požadovaný efekt. Fitdance je zábavná fitness hodina, ktorá mnohokrát vychádza z celosvetovo populárnej Zumby. Počas hodiny sa striedajú rôzne tanečné a hudobné štýly ako napríklad latino, jazz, pop, hip hop, ladies dance, street dance a podobne.

FITmama

Cvičenie je zamerané pre mamičky, ktoré sa chcú dostať po pôrode opäť do formy. Spájame prvky rôznych techník ako pilates, joga, posilňovanie. Tréning po tréningu si spevníte celé telo, naberiete potrebnú kondičku a samozrejme nadviažete nové kontakty s inými mamičkami. Zároveň s Vaším dieťatkom posilňujete vzájomný vzťah a sociálnu komunikáciu v kolektíve.

ZDRAVÝ CHRBÁT

Cvičenie pod vedením fyzioterapeutky zamerané na aktiváciu hlbokého stabilizačného systému chrbtice, správne držanie tela a odstránenie bolestí chrbtice. Jednotlivé cviky:

  • obnovujú narušenú funkciu kĺbov a svalov
  • zlepšujú mobilitu jednotlivých úsekov chrbtice
  • eliminujú bolesti súvisiace s jej preťažovaním

PEVNÉ TELO

Cvičenie je zamerané na posilnenie svalstva panvového dna a CORE – telesného jadra. Na svojom tele výrazne pocítite zlepšenie mobility bedrových kĺbov, stability panvy, spevnenie svalov v krížovej oblasti a chýbať nebudú ani dýchacie cvičenia na bránicu. V neposlednom rade bude tréning zameraný na odbúravanie tukov a zlepšenie držania tela, dynamiky a funkčnosti celého pohybového aparátu.

 

Chcem sa prihlásiť sa na cvičenie / rezervovať termín